torsdag 14 augusti 2014

Nyheter trillar in till Butiken...

Hej vänner....
Ni som fortfarande kikar inom här,,,, jag lägger juh mest krut på Instagram och Webbutiken numera! Och såklart familjen! 
- På något konstigt sätt så har man inte tiden till att sätta sig framför datorn, längre på samma sätt!!! 

Oj, vilken sommar vi har haft! Trots att jag på nåt sätt inte gillar Solen lika mycket som förr (då man pressade) varje dag, så njuter jag av att Hösten smyger sig in, och så även inom Kläder och inredning! För visst är det mysigt att få ta på sig en gosig kofta, tända några ljus, och att någon härlig serie börjar på Tv,n! Alla roliga program, (enligt mig) startar! 
- Jooo, jag gillar Hösten, egentligen alla årstider! Kan juh säga konstatera att jag bor i rätt Land!


- I Butiken trillar Höstnyheterna in varje vecka, både inredning och kläder! 
Stilen är en blandning av ljust trä, koppar, marmor och mässing! Tapeter och grafiska mönster!  
Och jag ÄLSKAR alltihop =) Vi donar och säljer för fullt, saker som har hängt med länge och vi har tröttnat på! Jag vill ha raka linjer och lättstädat! Men det är väl därför man har det jobbet som man har, just att man gillar älskar att ändra om och piffa, dona!!! 


Tänkte visa lite nytt som nu finns i webbutiken!




Här under ser ni lite av saker som är till SALU från oss själva (privat)



Ha det så bra tills vi hörs igen =)

Kram josse

Inga kommentarer: